torstai 27. maaliskuuta 2014

Retropäivät

Aamulla herätessäni en aavistanut, että iltapäivällä olisin intoilemassa Kontin Retropäivillä. Työkaveri oli Aamulehdessä huomannut mainoksen jonka sitten kiikutti mulle heti kun nähtiin. No, pari tekstaria ja lenkkisuunnitelmat myöhemmäksi. Mentävähän tänne oli töiden jälkeen, koska tää show on käynnissä vain to-la ja mulla onkin menoja kaksi seuraavaa päivää.

Oli purkkia ja purnukkaa.

Oli mekkoa ja takkia.


Oli aarretta monenmoista.

Minä menin ja löysin 3e:lla Tupunan kokoelmaani. Jee! Yksi mekkokin olis ollut kiva vaan hintalapussa luki 36e ja sinne jäi. Oli varmaan sitten jotain erikoisempaa merkkiä, koska samassa rekissä suurin osa oli kuitenkin jotain kuuden euron paikkeilla..

Tämä siis Tampereella. Hoplaa siis sinne ihmiset, jotka nurkilla liikutte ja joiden aikataulu sallii pienen aarrejahdin. Ei näitä siis määräänsä enempää ollut, kuten ehkä mainos antoi ymmärtää mutta siis kannatti käydä kuitenkin. Kyllä siinä silmä lepää katsellessakin. :)

6 kommenttia:

  1. Voi että! Tarttiskohan mennä? Ehkä menenkin jos huomenna jaksan, oon vähän puolikuntonen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitähän voi vaikka tervehtyä -eikös sanota että mieluiset asiat ja positiivinen mieli on omiaan parantamaan yhtä ja toista? ;)
      Se on tosiaan vaan se kulmaus siinä ovesta vasemmalla, mutta oli sinne muutenkin ripoteltu sinnetänne jotain uusia retroja -astioihin ja liinavaaterekkiin. Joten sinne vaan jos kunto sallii! Innolla ootan sun mahdollista aarrepostia! :)

      Poista
  2. Meikäläinen sekoisi tuolla =)..onneksi on välimatkaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, joku teleportti olis kätevä, koska kun lukee muiden aarrepostauksia, tuntuu aina ite olevan väärässä kaupungissa.. :D

      Poista
  3. Siis voi morienttes!! Mulle pitää kertoa tällaisista jutuista! Meille ei tule mitään lehtiä, niin oon aina ihan pihalla kaikista tapahtumista. Ens kerralla sitten viestiä tänne suuntaan ja nopsakkaan, ettei mene ohi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans liimannu postilootaan ei ilmaisjakelua -lapun mutta naapuriryhmän toveri mulle toimi posteljoonina tän lapun kanssa. Ja mä laskin sen varaan, että sä käyt kuitenkin lukemassa tämän läpi ja ehdit ehkä vielä toimia. ;) Tiedä vaikka olisit tänään jo käynytkin! Hih!

      Poista