torstai 24. tammikuuta 2013

5 hyvää asiaa tänään

1. Kävin siivoomas pöytää kirpparilla ja viemässä lisää tavaraa sinne. Löysin eurolla kivan palapelin. Magneetit ja "tiimari-silmät" kiinni ja valmista tulee! Niitä magneetteja mulla tosin ei vielä ole. Tiimarista kyselin, mut oli loppu. Valikoimassa muuten kyllä kuulemma.

 
 
2. Luvattiin ensi toimintavuodeksi töitä, hurraa! :) Elikkä ennen touko-/heinäkuuta 2014 ei tartte murehtia, missä sitä päivänsä viettää.
 
3. Välipalan jälkeen kokoonnuttiin listaamaan ensi viikon synttärisankarista kivoja asioita. Yhtäkkiä yksi keksi, että otetaas kimppahali ja tuli alottaan touhun. Melkeen 10 meitä siinä kasassa sitten oli lopulta. :) Spontaanius ja tykkääminen. Mulla on vaan paras työ ikinä! (eli joukko 5-vuotiaita)
 
4. Täytin partion vuosiselostetta (okei, se kaavakkeentäyttö itsessään on viheliäistä ku mikä) ja huomasin kaipaavani semmosen peruspartion pariin. Lueskelin johtajankansiosta aktiviteetteja ja mietin, miten kiva olis päästä tekemään niitä juttuja ihan oikeesti lasten ja nuorten kanssa. Mä oon ollu lippukunnanjohtajana 1/2005 alkaen eli ihan HITSIN kauan jo! Toisaalta mä sitten taas olen niin kotiseutu-uskollinen, että haluisin niitä juttuja tehdä just "omieni" kanssa. Ehkäpä mä tarjoudun vetämään retkiä vielä tässä keväällä että pääsee fiilikseen. :)
 
5. Aikomus on huomenna katsastaa auto. Kuinka ollakaan, katsastusasema onkin just Kontin naapurustossa. En oo varannu mitään aikaa, mut jos on jonoa niin voinkin ovelasti jättää avaimet tiskiin ja sanoo et heippa, mää käyn ny Kontis! :) Great! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti